Wednesday, August 24, 2016

LASAGNA ROTI AYAM



Assalamualaikum dan salam sejahtera semua...

Alhamdulillah bersiaran lagi QH hari ni...
Tenggelam timbul tenggelam timbul je sekarang ni...hehehe...impian tu kalau boleh nak selalu update blog ni...hari2 kalau boleh tapi tu la impian tinggal impian jer...hehehe

Tapi takpe sekurang2 blog ni berupdate la juga jika dibanding waktu dulu...langsung tinggal macam tu aje...hihihi...ye la kadang kita ni perlukan ruang seketika untuk berehat...tapi berehat terlalu lama pon tak elok juga kan...nak mula balik tu nanti aduiii kemain payah dan bercinta...

Monday, August 22, 2016

IKAN MERAH MASAK LEMAK KUNING



Assalamualaikum dan salam sejahtera semua...

Kembali bersiaran hari ni...
Ok kembali nak kongsi resepi masak2 pula...hihihi
resepi ni bukan la baru QH masak tapi ianya telah diperam hampir sebulan lebih la...ya ampun lama sangatkan...resepi ni QH masak sebagai menu berbuka bulan Ramadhan yang lepas...hihihi...teringin sangat la masa tu nak makan masak lemak...

Bulan puasa hari tu QH rajin juga ke supermarket...terpandang la kat si ikan merah ni...nampak ada 2 keping ikan merah di situ...ok beli...nampak isi ikan merah ni kemain segar lagi...mana hati tak tertawan...hehehe

Wednesday, August 17, 2016

RED VELVET CREAMPUFF



Assalamualaikum dan salam sejahtera semua...

Hai semua bersiaran juga hari ni...patut semalam lagi QH nak update blog tapi sayang tak sempat...stok resepi banyak lagi yang belum berupdate...tersimpan elok dalam draft tu...hehehe...in shaa Allah QH akan update satu2 sampai habis yer...semua resepi in shaa Allah pasti mengoda selera tau...hihihi...QH sendiri pon pening nak pilih gambar2 untuk upload dalam blog ni...

Wednesday, August 10, 2016

TART BROWNIES



Assalamualaikum dan salam sejahtera semua…

Hai semua…
Tu dia akhirnya muncul juga QH di sini…sangat bercintanya nak kembali bersiaran…terpaksa merangkak bertatih bagai dia nak sampai ke sini…hahaha…inilah akibat bila lama tidak bersiaran...tak rancang pon nak berehat atau bercuti dari berblog lepas raya hari tu...kebetulan lepas raya tu QH agak sibuk sikit dengan macam2 hal...jadinya QH terpaksa berehat sebentar...