Monday, March 31, 2014

CONGO BAR



Assalamualaikum dan salam sejahtera semua…

Jumpa lagi semua…

Mohon maaf banyak2 sebab sekarang ni jarang2 sangat untuk bersiaran seperti biasa…macam mana pon QH akan cuba untuk berkongsi dan sediakan resepi yang terbaik buat semua pengunjung blog QH…terima kasih juga kepada kawan2 di luar sana yang telah mencuba resepi2 yang terdapat dari blog QH ni…semoga resepi yang ada di dalam blog ini dapat dimanfaatkan bersama…tak kira lah sama ada ianya dibuat untuk hidangan sekeluarga atau menjamu sahabat handai yang datang berkunjung…silalah ambil dan selongkar la resepi yang ada di dalam ni…QH juga tumpang gembira bila ada yang mencuba resepi dari sini…pastu berjaya membuatnya…tak kurang juga ada yang sudah mula mengambil tempahan…itu semua rezeki masing2kan…QH percaya rezeki itu ada dimana2 saja…jika rajin usaha pasti rezeki itu berpihak kepada kita…InsyaAllah…jika kita ikhlas maka adalah ganjaran untuk kita nanti…

Tuesday, March 4, 2014

TORTILLA AYAM



Assalamualaikum dan salam sejahtera semua…

Jeng jeng…

Kembali bersiaran hari ni…minggu lepas QH sedikit sibuk…dengan kursus lagi tu yang tak sempat nak ke udara…QH berkursus sekitar KL jer…balik kursus pulak kepala pening2…mana tidaknya kalau dah berjemur kat tengah2 panas…macam2 kan…entah kursus apa la agaknya tu kan…nanti kalau rajin QH nk share kat sini…kalau rajin yer…hehehe