Sunday, May 6, 2012

AWARD DARI KAK SHAHRIAH MASTERCHEF MALAYSIA


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua...

Hari ni QH bukan nak update resepi yer...cuma nak kongsikan AWARD yang QH terima dari Kak Shahriah Masterchef Malaysia tu...Kak Sha...QH dah angkut yer award ni...hehehe...rasanya terutama rakyat Malaysia mesti kenal Kak Sha ni...salah seorang peserta rancangan Masterchef Malaysia musin pertama...kalau ade yang tak kenal tu mesti tak tengok program tu atau kat rumah takde Astro...hehehe...jangan marah ehhh...

Dalam rancangan Masterchef Malaysia tu...QH tengok Kak Sha seorang yang tegas dan mempunyai semangat yang kuat...sehinggakan bile diumumkan beliau peserta yang disingkirkan pada minggu tersebut...Kak Sha tetap kuat...tak nampak pon airmata Kak Sha saat tu...kalau QH agaknya dah sebaldi kot airmata masa tu...tak pon jatuh pengsannn...hahaha...

Ohh yea Arwad ni bukan untuk QH seorang saje...tapi ianya untuk semua blogger yang menjadi teman Kak Sha di alam maya ni...tak terkecuali seorang pon tau...

Sebenarnya Kak Sha ni dah lama jugak follow blog QH ni...cuma QH tak war2kan aje...masa tu memang QH tak percaya...siap tanye kat beliau semula...betul ni Kak Sha dari MM...siap cubit2 pipi dan tepuk2 manja...kuat2 sakit pulak nanti...hehehe...tapi terasa juga sakitnya...jadi bukan khayalan la...memang betul la orangnye...bile dah selalu Kak Sha berkunjung ke blog untuk komen2...hehehe...cuma QH belum berkesempatan untuk mencuba resepi dari akak...tapi banyak jugak yang dah QH ceduk tau kak...hihihi...


Nampak tak novel kat atas tu dan comeiii tak meja QH...hehehe...bukan nak membodek yer...ni novel terbaru kat opis...QH berusaha untuk mencari novel2 yang lain dari Kak Sha di opis QH ni...perpustakaan la katakan...dapat la bersenang lenang untuk meminjam buku2 atau novel2 selagi belum dipostingkan ke mane2 lagi...tapi yang jumpa 1 ni aje...yang lain2 belum beli lagi kot...tapi QH tak pasti dah baca belum novel ni...hihihi...sebab dulu QH sangat rajin meminjam dan membaca novel sampai tak ingat dah yang mane 1 dah dibaca atau belum...^_*


Ok la kita bertemu lagi besok yer...setakat ni dulu entri untuk hari ni...pada Kak Sha terima kasih sudi berkawan dengan QH dan memberi award tu...QH doakan semoga lepas ni akak akan lebih sukses dan berjaya dengan ape yang akak usahakan...terkilan tak dapat jumpa akak di PWTC semalam...LUPA :'( ape2 pon sayang akak...muahhhhhh....


10 comments :

Tina Othman said...

salam qh, wah bestnya, nanti nak carik lah novel ni

Liza said...

salam Qasey, akk pun g PWTC semalam..sama la kita, lupa nk g cari Kak Sha....xde jodoh lagi ....hihihihii

ummiaisyah said...

salam qh..cantiknya kek ngan roti kt bwh tu...ada lg k? nk cikit..

a'in fajar said...

salam kunjung..best kan dpt kwn dgn k.sha nie..dah mcm kenalan dgn artis plak.hehe

Bicara Kak Noor said...

bestnye QH sayang lah akak ni jauh di seberang lautan kalau tak nak jugak jumpa Puan Mc kita tu heheee

nOOrsha said...

salam QH... lame x baca novel tau/....sejak jadik mak orang ni serius sangat² bizi...huwaa sampai novel2 koleksi zaman bujang berabuk je kat lemari tu.... nanti blhla cari novel kak sha ni ..curi² baca waktu budak2 ni tido malam tu kan sambil layan mata... miss my hobby.. hehe

ogyep yummy mellow said...

ogyep tak sempat2 nak amek award tu lagi... nak kena amik juga ni..

HomeKreation said...

Belum kenal lagi dgn Puan MC tu... Along mana ada masa nak tengok tv... apa pun tak tau...

Shahriah Abdullah Novelis said...

SAlam Sayang qh yang comey dan mantOP! macehh sayang ni kak sha datang nak peluk QH ketat-ketat sampai QH semput dan muka biru huhuhuu.. cayang tq so much dear.... oH! dah ada Kau Tercipta Untutku yaaa... hehehe itu karya akak yang ke 5... cerita tu kan tentang Mira wahh... kalau nak tahu kenalah baca sampai habis tau.. dan silalah berikan komen.. amatlah Kak sha alu-alukan..

Dan terima kasih kerana sudi terima awards kak sha yang tak seberapa tu yaa.. cayang QH.. ajaklah kawan-kawan yang lain dan jangan lupa ambil Awards tu yaa....
muahhh salam Ukhwah buat semua ....:))

Si Matatajam said...

Salam. Tq terjah blog M. Sedap ni juadah ni kl wat minum ptg ye.