Sunday, April 22, 2012

PAMERAN DSA 2012


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Semua....

Dah lama sangat rasanya QH tak pos entri pada hari Ahad macam ni kan...kebiasaannya QH berentri setiap hari Isnin hingga Jumaat sahaja...dihari bekerja...al maklum la bile tiba cuti hujung minggu ni la nak berehat2 sikit...setelah bertungkus lumus kat dapur tu...hehehe....

Ok untuk hari ni juga takde resepi yang QH nak kongsikan...cuma nak berkongsi serba sedikit gambar ketika QH dan rakan2 pergi ke pameran DSA haritu saje...entri masak2 besok yer...hihii...


Jadi kita tengok aje yer gambar2 ni semua...ade banyak lagi gambar2 ketika QH ke pameran ni...tapi takkan semua nak bubuh kat sini yer tak...hikhik...gambar yang ade ni semua antara yang terbaik la di antara koleksi yg lain2 tu...hehehe...lagipon takut nak bubuh gambar2 yang lain2 tu...gambar2 peluru, senjata dan peralatan perang yang lain...tak pasal2 QH pulak yang diorang dicari oleh musuh...hahaha...

Ok setakat itu dulu yer enrti untuk hari ni...InsyaAllah kita akan bertemu lagi besok...tungguuu...bubye semua...salam sayang, rindu dan semanis gula dari QH...












11 comments:

zila 4ever said...

bestnya dapat pergi..pic qh lawo2..h ehehee

Bicara Kak Noor said...

salam QH...semuanya cantik2 gambar tu yalah dah orangnya lawa mesti lah gambarnya cantik hehehee apa2 pun best kan dpt pergi kesana tu..

Liza said...

bestnya dpt g sana...jeles pulak akk...hihihihi

Asmah Yusof said...

Nice shoot la QH....sure best pameran tue :))

ijayuji said...

Salam balas kunjungan, mekaseh sudi singgah ya :-) keta yg putih tu nmpk segak kalau bwk :D sapa kakak eak? kita tahun ni masuk 31 tahun :D

Cendana Kasih said...

uittt...posing sakan nampak !! hehe

mama sara nur said...

salam ziarah juga
tq sudi kenal ngan akak ye
cantik blog QH
bukan senang nak dpt bergambar dgn peralatan tentera ni he he

hazila said...

Lama tak pergi tengok pameran cam ni.

Amie said...

Rasanya lebih 20 tahun tak tengok pameran seperti ini, terakhir tengok pada tahun 1990. Sempat lagi beraksi menembak senapang denga peluru kapur.

Mamasya said...

Salam kenal Qasey.dtg kunjungan balas. pameran tentera...sedikit sebanyak dpt juga ilmukan bila dpt peluang melawat...

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

wahh.. bestnyer pameran ni..
ada terbaca juga pasal pameran ni dlm akhbar kosmo.. semua pasal ketenteraan yer... sesekali syok juga layan pameran gini..